Het is bijna zover!! - Reisverslag uit Zevenbergen, Nederland van Mariska Rubbens - WaarBenJij.nu Het is bijna zover!! - Reisverslag uit Zevenbergen, Nederland van Mariska Rubbens - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover!!

Blijf op de hoogte en volg Mariska

22 April 2013 | Nederland, Zevenbergen

Hallo lezers,

Nu komt het vertrek toch erg dichtbij. Morgen om 13.20 vertrek ik vanuit Eindhoven naar Italië. Alles is al ingepakt. Papa en mama brengen me naar het vliegveld en gaan me uitzwaaien. Ik heb er ontzettend veel zin in maar besef nog niet dat ik voor 20wk uit NL ben. Op het vliegveld Bologna (Italië) wordt ik door iemand van de camping opgehaald. De camping heet trouwens Camping Orlando in Chianti. Het ligt in toscane, vlakbij de steden Florence, Pisa en Siena. Tot over 5 maanden en nog veel lees plezier!

Ciao!
Mariska


  • 22 April 2013 - 15:18

    Mariska:

    Hey Mariska,

    Heel veel plezier!!!

    Groetjes Angélique

  • 22 April 2013 - 15:44

    Mandy:

    Ooooo nog een nachtje en dan naar prachtig Italie.
    Geniet ervan!!
    Kijk uit naar je verslagjes over wat je allemaal mee gaat maken!!
    Goeie reis!!!

    xx
    Mandy

  • 22 April 2013 - 19:16

    Tante Ria:

    Hoi Mariska,

    Heel veel succes met je stage en natuurlijk ook nog veel plezier. Jou kennende zal je er zeker van genieten hoewel het natuurlijk ook hard werken is.

    Misschien sla je nog wel een leuke Italiaan aan de haak !!!!!

    Groetjes en we zien je in juni weer op het feest van je pa en ma.

    Tante Ria, Ome Bert en Bas

  • 23 April 2013 - 18:54

    Nadia:

    Have fun!
    x

Verslag uit: Nederland, Zevenbergen

Mariska

Actief sinds 18 April 2013
Verslag gelezen: 438
Totaal aantal bezoekers 10182

Voorgaande reizen:

02 December 2014 - 02 Mei 2015

Stage Oostenrijk

18 April 2013 - 29 Augustus 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: