Bijna op de helft! - Reisverslag uit Cavriglia, Italië van Mariska Rubbens - WaarBenJij.nu Bijna op de helft! - Reisverslag uit Cavriglia, Italië van Mariska Rubbens - WaarBenJij.nu

Bijna op de helft!

Blijf op de hoogte en volg Mariska

28 Juni 2013 | Italië, Cavriglia

Hallo lezers,

Het weer even geleden dat ik iets geschreven heb. Maar men zegt altijd, geen nieuws is goed nieuws en dat is ook zo. Vorige week hoefde ik niet veel te werken maar was toch een drukke week. Ik moest dinsdag en woensdag weg voor een medische keuring, dit is verplciht omdat ik nog maar 17 ben. Het was een half uur heen en een half uur terug en dat voor 5min. Het enigste wat ze doen, is vooral papierwerk, je bloeddruk opmeten en hartslag meten. Vorige week vrijdag was ik met het vliegtuig terug naar huis gegaan voor het feest van pa en ma omdat ze 25 jaar getrouwd waren. Het vliegen ging prima en kwam 10 voor half 7 savonds aan op schiphol. Ook het feest zelf was erg geslaagd! Een drukke maar leuke dag. Zondag vloog ik om 12u weer terug. Om 8u dus weer uit bed en om 9u weg op naar schiphol. Ik landde rond 10 voor 3 op Pisa. Wat erg leuk was ik zat bij jawel Jan Kooijman heen en terug in het vliegtuig!!! Om de heenweg werd ik gebracht naar Pisa met de auto door Dineke. Op de terugweg moest ik met de trein komen. Omdat het zondag was reden er minder treinen waardoor ik eerst naar Pisa centraal moest en daarop nog 3 kwartier moest wachten. Ook op Pisa centraal en Florence moest ik lang wachten op een trein. Aangekomen in Figline Valdarno hier werd ik weer opgehaald dit is ongeveer 20km van de camping. Helaas was mijn smsje niet goed aangekomen en moest er nog iemand komen toen ik al in Figline was. Ook hier heb ik ongeveer een uur gewacht. Verder is het met de trein eigenlijk prima te doen, alleen op zondag dus iets minder! Zondagavond was ik gelukkig vrij, maar maandag kon ik weer aan de bak. Dat is vrij logisch ook na 3 dagen vrij te hebben gehad. Verder is het weer niet echt top sinds ik terug ben. Vele stapelwolken en dus weinig zon. Ik dacht dat de zomer wel begonnen was ondertussen, maar dus nog steeds niet helemaal. Vorige week zondag zijn ook de ouders van Simone aangekomen en gisteren haar zus en vriend. Morgen mag ik gehaktballen komen eten bij hun, jeeeeh! Gisteren is ook een nieuwe jongen aangekomen stefan. Hij is voor de animatie. Ook hebben gisteren Simone, ik en Martina (Italiaans meisje) de minidisco gedaan voor het eerst. Het ging nog best goed, want de kinderen hebben toch niet in de gaten als je een danspasje fout doet. Martina is slaapt ook hier op de camping en is erg aardig. Eerst leek ze een heel lief en onschuldig meisje, maar nu ze er een tijdje zit is dat ondertussen wel veranderd en voelt ze haar eigen meer thuis! Helaas heb ik net te horen gekregen dat we dit weekend naar de caravans en tenten moeten. Vanmiddag gaan we 2 tenten op zetten en dan zaterdag en zondag verhuizen. Dan moet ik dag zeggen tegen me luxe villa, de bungalow. Ik vind wel dat de tijd erg snel gaat hier, komenede dinsdag zit ik er al 10wk en ben ik dus al op de helft. Vanaf dit weekend gaat het hoogseizoen echt beginnen dus wordt het hard werken. Deze zaterdag 30 aankomsten, 120 gasten! En zondag ongeveer 10.

Dit was me verhaaltje voor de komende tijd wel weer, tot de volgende keer en veel lees plezier!

Ciao!
Mariska

  • 29 Juni 2013 - 11:43

    Annoeska:

    Heey zusje,

    Het is te hopen dat je niet in een tent hoeft te slapen. En als dat wel zo is, dat er dan geen everzwijnen op bezoek komen, haha. Verder moet je maar denken, dat je door kamperen zelf ook een vakantiegevoel krijgt.

    X en nog veel succes

  • 29 Juni 2013 - 19:03

    Mama:

    Weer leuk verhaal. Dat van Jan Kooijman had ik nog niet gehoord.
    Druk weekend dan, veel gasten en verhuizen. Werk ze hé meid en tot horens.

  • 29 Juni 2013 - 19:26

    Papa:

    Werken is niet erg dan gaat de tijd lekker snel. In een tent slapen is niet erg, want na een dag hard werken slaap je toch wel. Dit vraagt enige creativiteit bij het koken en eten wat weer leerzaam is. Ben wel benieuwd of je weer nieuwe dieren op bezoek krijgt!

  • 05 Juli 2013 - 19:40

    Ilja Te Brake:

    Heel veel succes de komende weken met het hoogseizoen!
    Groetjes ook voor Simone
    Ilja te Brake

Verslag uit: Italië, Cavriglia

Mariska

Actief sinds 18 April 2013
Verslag gelezen: 324
Totaal aantal bezoekers 10182

Voorgaande reizen:

02 December 2014 - 02 Mei 2015

Stage Oostenrijk

18 April 2013 - 29 Augustus 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: