In the middle of nowhere! - Reisverslag uit Cavriglia, Italië van Mariska Rubbens - WaarBenJij.nu In the middle of nowhere! - Reisverslag uit Cavriglia, Italië van Mariska Rubbens - WaarBenJij.nu

In the middle of nowhere!

Blijf op de hoogte en volg Mariska

27 Mei 2013 | Italië, Cavriglia

Hallo lezers,

Morgen is het zover, dan ik mijn lieve papa en mama en zus weer omhelzen. Of ik ze gemist heb eigenlijk niet. Maar ik vind het wel leuk dat ze komen en ze alles te laten zien. Ook is het erg handig dat ze met de auto komen want dan kan ik ook van de camping af. Morgen zit ik er alweer 5wk. Dat is al de kwart van mijn stage, de tijd gaat er snel. In deze 5wk ben ik 2x van de camping geweest en dat was naar de supermarkt. Soms is dat wel vervelend dat als je vrij ben en net als de afgelopen tijd slecht weer is je nergens heen kan. Wel goed voor sparen en geld natuurlijk. Ik hoef komende week niet veel te werken dus kan ik gezellig mee op pad. Ondertussen is er ook een Nederlandse jongen aangekomen is opzich wel gezellig. Afgelopen vrijdag zijn ik en Simone bij die jongen Ruben en zijn Italiaanse huisgenoot Luigi wat wezen drinken. Dit was wel leuk voor een keertje om even gezellig wat de drinken met een groepje. Het uitgaan is hier wel ver te zoeken helaas. In de zomer zijn er wel clubs open in de buurt. Ook een aantal clubs gewoon buiten maar daar is het nu nog te koud voor. In Florence zijn wel discotheken maar dit is 60km verderop, dus dat is een beetje ver weg. Wie had dat ooit gedacht dat ik het kon overleven met nu al 5wk geen feestjes meer te hebben gehad. Het weer zit ook niet echt mee er is zelfs flinke hagel geweest. Nooit hebben ze hier meegemaakt dat het zo koud is. Maar ondanks het slechte weer en dat ik in de middle of nowhere woont heb ik het nog erg naar me zin! Wel zal het leuker worden in de zomer met meer gasten, meer (Nederlandse) collega's en natuurlijk beter weer!

Ciaoo!
Mariska

  • 27 Mei 2013 - 15:57

    Nadia:

    Balen dat het de afgelopen tijd zulk slecht weer is geweest. Hopelijk wordt het snel beter weer in Italië.
    Veel plezier deze week met jullie pa, ma en Natasja!

    xx Nadia

  • 04 Juni 2013 - 05:24

    Papa:

    Mariska wij waren zeer blijk om jou weer te zien. Nu weten hoe ver jij boven op de bergen zit begrijpen we echt dat je ver van de bewoonde wereld en dat het bereik vaak slecht is. Je zit op een goed plek waar je niet stil hoeft te zitten. Zeker met het hoofdseizoen voor de deur zul je nog hard moeten werken. We hebben veel gedaan met zijn allen om wat van Italië te zien. Je zult de komende maanden het wel druk hebben en weinig tijd meer hebben om nog veel van Italië te bekijken. Papa

Verslag uit: Italië, Cavriglia

Mariska

Actief sinds 18 April 2013
Verslag gelezen: 354
Totaal aantal bezoekers 10185

Voorgaande reizen:

02 December 2014 - 02 Mei 2015

Stage Oostenrijk

18 April 2013 - 29 Augustus 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: