Bel figo - Reisverslag uit Cavriglia, Italië van Mariska Rubbens - WaarBenJij.nu Bel figo - Reisverslag uit Cavriglia, Italië van Mariska Rubbens - WaarBenJij.nu

Bel figo

Blijf op de hoogte en volg Mariska

11 Mei 2013 | Italië, Cavriglia

Hallo lezers,

Afgelopen week heb ik niet super veel gewerkt. Wel vaak om 8u begonnen maar dan vanaf 1u tot 6u weer vrij dus met dit weer is dat wel lekker. Ook met Simone is het gezellig. Ik voel me ook steeds meer thuis en leer iedere dag meer en meer. Wel moet ik aan school gaan werken wat dan weer iets minder is. Afgelopen week waren we samen om 1u klaar en het was onwijs lekker weer. Heerlijk in onze bikini aan het zwembad gelegen met goed uitzicht op natuurlijk de badmeester haha. Lekkerding is in het Italiaans bel figo haha(foto staat op facebook). Alle foto's staan op facebook want op waarbenjij.nu duurt dat heel erg lang met laden. Er was ook een super harde regenbui afgelopen week, maar toen zat ik gelukkig droog in de bungalow. Helaas hebben de mieren de bungalow ook gevonden. Ik wou gaan slapen maar onder mn bed zaten wel 200 mieren, niet normaal (foto op facebook). Hoe het komt weet ik niet want er ligt daar niks van eten of iets. Ik heb mn matras gepakt en ben ik in de woonkamer gaan liggen. Nu heb ik een spuitbus gekregen en heb ze allemaal kapot gespoten. Afgelopen nacht zag ik er gelukkig geen 1 meer. Afgelopen week heb ik super weinig opgemaakt in het huisje. Want ik moest vaak om 8u beginnen en kreeg ik iedere keer een croissant omdat ze er teveel hadden gebakken. Erg lekker maar niet goed natuurlijk om dit iedere dag te eten. Vandaag zijn Simone en ik naar het Natuur Park hier 300m van vandaan gegaan. Hier heb je super mooi uitzicht en zijn ook dieren te zien. We hebben nog lang niet heel het park gehad omdat het best wel groot is. We zijn dus terug gelopen en gaan een andere keer de rest wel bekijken. Ook zijn er vele dieren zoals een beer en een buffel te zien. Vandaag zijn alle gezinnen vertrokken want maandag moeten de kinderen weer naar school. Nu zitten er ongeveer maar 40 mensen op de camping. Morgen hoef ik ook alleen maar in de avond te weren dus weer een rustig dagje. Ik ga dan meer eens hard aan school werken denk ik. Ik spreek nog steeds geen Italiaans, want het is toch best wel lastig. Ik merk wel dat mn Engels beter en vanzelf gaat. Op mn arm heb ik op een rijtje 3 muggenbulten zitten wat dus iets minder is. Verder nog geen dus het valt wel mee. Vandaag zijn 2 golfkarretjes aangekomen om op de camping rond te rijden. Helaas je moet een rijbewijs hebben... Ook hebben we 2 huisdieren hier onder de bungalow zitten. Het lijken op salamanders. Vandaag stond ik er bijna op en schrok me dood haha. Dus afgelopen week heb ik hele dieren bende gezien, van een mier tot aan een beer. Dit was mijn verhaaltje wel weer, tot de volgende keer en veel lees plezier!

Ciao!
Mariska

  • 11 Mei 2013 - 18:36

    Leni Pals:

    Als je je huiswerk maakt zoals je je verhaaltjes schrijft komt het helemaal goed.
    Leuk vertelt.
    Groetjes uit een koud en nat Terheijden
    P.S.
    Hier is het niet zo druk op de camping hoor

  • 11 Mei 2013 - 19:56

    Mama:

    Iedere keer weer leuk om te lezen. Tip: misschien af en toe jezelf met muggenspray insmeren. Je zal wel lekker bruin worden met dat lekkere weer. Hier is het weer 3 keer niks, we komen maar gauw naar jou toe.

  • 13 Mei 2013 - 16:16

    Papa:

    Het is wel een dierenrijke camping, zowel binnen als buiten. Het is goed dat je aan je huiswerk denkt want dat is belangrijk. Denk maar minder aan de badmeester!Je Engels komt wel goed zo te lezen. Ik zou proberen meer je Italiaans op te pakken,want nu heb je de kans. Succes met alles verder.

  • 16 Mei 2013 - 19:01

    Tante Ria (van Ome Bert):

    Ik heb net al je verhaaltjes gelezen, wat schrijf je leuk. Je kan zo merken dat je het goed naar je zin hebt en dat je al veel geleerd hebt. Geniet lekker van je tijd daar en met het italiaans spreken dat komt vast wel goed, je bent er nog maar net dus tijd genoeg om dit nog te leren.
    Je zult vast wel beter weer hebben dan hier want hier komt het vandaag de hele dag al met bakken naar beneden. Succes verder en groetjes van ons alle drie

Verslag uit: Italië, Cavriglia

Mariska

Actief sinds 18 April 2013
Verslag gelezen: 219
Totaal aantal bezoekers 10187

Voorgaande reizen:

02 December 2014 - 02 Mei 2015

Stage Oostenrijk

18 April 2013 - 29 Augustus 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: