Everzwijnen - Reisverslag uit Cavriglia, Italië van Mariska Rubbens - WaarBenJij.nu Everzwijnen - Reisverslag uit Cavriglia, Italië van Mariska Rubbens - WaarBenJij.nu

Everzwijnen

Blijf op de hoogte en volg Mariska

09 Juni 2013 | Italië, Cavriglia

Hallo lezers,

Het is weer even geleden dat ik iets geschreven heb. Vorige week dinsdag tot zondag zijn pa, ma en Natasja langs geweest. Het was een erg drukke, korte maar leuke week. Ze waren we later dan gepland 11u s'avonds kwamen ze aan, terwijl de bedoeling was rond 6/7u. Dit kwam door de file en de camping nogal moeilijk te vinden is. Gelukkig kregen ze van mij lieven collega's nog wat te drinken en waren ze zo weer zoet. De volgende dagen zijn we naar Siena, Florence, Pisa, Radda in Chianti en Castellina geweest. Ook toen ik moest werken zij ze zelf nog naar een wijnproeverij gegaan. EINDELIJK van de camping af en dan niet naar een supermarkt maar echt iets doen. Over 2wk zie ik ze alweer want dan is het groot feest. Ze zijn dan 25 jaar getrouwd, vrijdag avond kom ik aan en zondag middag vlieg ik weer terug. De verwachtingen zijn natuurlijk dat ik super bruin op het feest komt. Nou vergeet het maar in NL is het beter dan hier op deze berg. 5km hier van vandaag dus beneden de berg is het ongeveer 25 a 30 graden en hier is het 18 graden met regen, onweer etc. Dus dat is wel een beetje vervelend... Vrijdag is er ook een NL meisje voor animatie aangekomen. Erg gezellig en ze komt uit Friesland. En jawel ze is met de auto!!! Vanaf nu kan ik waarschijnlijk wat vaker van de camping af en wie weet een keertje op stap!! Helaas is de leuke badmeester weg, precies waarom weten we niet. Maar om eerlijk te zijn zat hij ook alleen maar mooi te wezen dan te werken. Ik vond het geen probleem maar de baas natuurlijk wel. Het begint nu wel drukker op de camping te worden en zo ongeveer 90% is NL dus dat is erg makkelijk. Vanavond begint voor het eerst de animatie, ik ben benieuwd!! En ik heb weer meer dieren gezien. Everzwijnen lopen hier in het donker rond. Ik vind het maar enge beesten zo in het donker. De everzwijnen kunnen gevaarlijk zijn met jonkies erbij en natuurlijk lopen er 6 jonkies bij. Ik loop ook echt niet meer alleen in het donker over de camping, wie weet wordt ik aangevallen haha.
Dit was mijn verhaaltje wel weer!

Ciaoo!
Mariska

  • 12 Juni 2013 - 17:56

    Papa:

    Heel goed om niet alleen in het donker te lopen, maar jij kletst meestal veel en dan lopen ze wel weg. Wel leuk dat er zo veel nederlanders zijn en dan heb je het zeker druk. Voor de badmeester had je toch geen tijd. Wel leuk dat er een weer een nieuw meisje is aangekomen met een auto. Hopelijk kan je dan inderdaad misschien eens van de camping af. Nou werk ze verder en vee plezier verder en hopelijk wordt het weer beter.
    Papa

Verslag uit: Italië, Cavriglia

Mariska

Actief sinds 18 April 2013
Verslag gelezen: 279
Totaal aantal bezoekers 10172

Voorgaande reizen:

02 December 2014 - 02 Mei 2015

Stage Oostenrijk

18 April 2013 - 29 Augustus 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: