Klein, lief en schattig of een zuiperd??? - Reisverslag uit Cavriglia, Italië van Mariska Rubbens - WaarBenJij.nu Klein, lief en schattig of een zuiperd??? - Reisverslag uit Cavriglia, Italië van Mariska Rubbens - WaarBenJij.nu

Klein, lief en schattig of een zuiperd???

Blijf op de hoogte en volg Mariska

17 Mei 2013 | Italië, Cavriglia

Hallo lezers,

Vandaag moest ik boekjes en wijn naar de accommodaties brengen. En bij de receptie zag de 2 golfkarretjes staan. En ik dacht wat zonde als er niemand gebruik van maak. Dus ik vroeg mag ik ook rijden in plaats van lopen. En verrassend genoeg was het antwoord JA! Dus heb ik heerlijk 3 kwartier van accommodatie naar accommodatie kunnen crossen. Er zijn geen gewonden gevallen en ook het golfkarretje is nog in perfecte staat! Het is een wonder! Vandaag en gisteren was het heel erg slecht weer. Onwijs veel regen. Ze zijn hier ook nog aan het bouwen dus het was een beetje een modderpoel. En met slecht weer houd in zwembad gesloten en geen badmeester aanwezig. Ook zijn er nu maar 25 gasten dus het is erg rustig. Onderling met alle collega's is het één gekke boel en erg gezellig. Vandaag is de jacuzzi af!! Dus hopelijk word dat binnenkort heerlijk genieten!! Wel mensen uit verschillende landen dus iedere dag spreek ik wel een woordje Italiaans/Engels/Duits en natuurlijk ook Nederlands. Zelfs mijn Nederlands wordt verbeterd. Pas geleden vroeg ik, maar waarom kwam tie nie? En ik had niet in de gaten wat er fout aan was. Maar het moest zijn maar waarom komt hij niet? Wie weet kom ik terug en spreek ik perfect Nederlands. Nee helaas ik denk niet dat bij mij het Brabants er ooit nog uit gaat. Met dank aan de hele familie haha! Omdat het nu rustig is proberen we het zelf maar een beetje leuk te maken. Dus zowat iedere avond proberen we uit welke cocktails lekker zijn. Ook zeggen de Italianen zowat iedere dag dat ik mooie ogen heb en er schattig uitziet! Wat ik natuurlijk ook ben! Van de week waren er 6 gasten die een beetje bleven plakken! En aan het einde krijgen de gasten vaak een gratis Limoncello dat is een citroen drankje ERG LEKKER! Toen die avond pakte ze een kan vol met limoncello en steeds iedere keer een borrel glaasje proosten. Ze stonden er van te kijken dat ik geen 1 rondje oversloeg, een biertje erbij dronk, recht op mn benen stond en de vloer nog stond te vegen. Ze zijden zoo wat kijk jij zuipen! Ze vroegen waar en hoe heb je dat geleerd. Vol trots vertelde ik dat ik 2 oudere zussen heb die er ook wat van kunnen. En die zijn natuurlijk mijn grote voorbeeld. Ook dat er in Nederland feesten bestaan met 20 euro betalen en onbeperkt drinken. Ze hadden dit allemaal niet verwacht. Want ze zien me aan voor een klein schattig meisje. Maar nu hadden ze toch een ander deel in me ontdekt haha! Nog steeds leer ik iedere dag bij, zowel Italiaans als receptie en restaurant. Vooral het restaurant gaat met stappen vooruit. Dit was mijn verhaaltje voor de komende tijd wel weer!
Tot de volgende keer en veel lees plezier!!

Ciao!
Mariska

  • 24 Mei 2013 - 05:10

    Papa:

    Dat je schattig,knap en leuk bent wist ik al. Je komt uit Brabant en dat mag men soms best horen. Wel een beetje rustig aan na het werk, want het is niet elke dag weekend. Zo te horen spreek je strak vloeiend diverse talen. Daar is een stage ook voor bedoeld. Het is leuk om te horen dat je het goed naar je zin hebt. Niet te hard met het golfkarretje rijden! Papa

Verslag uit: Italië, Cavriglia

Mariska

Actief sinds 18 April 2013
Verslag gelezen: 305
Totaal aantal bezoekers 10168

Voorgaande reizen:

02 December 2014 - 02 Mei 2015

Stage Oostenrijk

18 April 2013 - 29 Augustus 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: