Morgen begint mijn nieuwe avontuur!! - Reisverslag uit Bürserberg, Oostenrijk van Mariska Rubbens - WaarBenJij.nu Morgen begint mijn nieuwe avontuur!! - Reisverslag uit Bürserberg, Oostenrijk van Mariska Rubbens - WaarBenJij.nu

Morgen begint mijn nieuwe avontuur!!

Blijf op de hoogte en volg Mariska

02 December 2014 | Oostenrijk, Bürserberg

Hallo,

Koffers zijn allemaal ingepakt en in de auto! Morgenochtend vroeg begin ik weer aan mijn nieuwe avontuur in Oostenrijk bij Landal Brandnertal! Ik rij met me eigen auto er naartoe. Nee schrik niet pa die rijdt mee heen en gaat de volgende dag dan terug met de trein. Hier bij Oostenrijk zal ik weer 5 maanden stage gaan lopen als eindstage. Ik ben erg benieuwd en heb er erg veel zin in. Zelf ben ik nooit op wintersport geweest, dus heb geen idee wat ik allemaal kan verwachten. Zo af en toe zal ik even proberen een verslagje te schrijven hoe het daar allemaal is. Na deze 5 maanden Oostenrijk ben ik van plan weer om met de auto door te rijden, naar me oude plek in Italië.

Groetjes,
Mariska

  • 02 December 2014 - 21:46

    Angelique :

    Mariska,
    Heel veel succes en plezier met dit nieuwe avontuur!!!

  • 03 December 2014 - 18:15

    Kees Vermue:

    Succes met deze onderneming. Is geen flauwekul.....
    Gr. (Ome) Kees Vermue

  • 04 December 2014 - 11:08

    Dimph Rubbens:

    Mooie uitdaging en zeker een fantastische leer- en werkervaring!
    Succes

  • 06 December 2014 - 21:43

    Mariska Rubbens:

    Dankjewel allemaal!!

Verslag uit: Oostenrijk, Bürserberg

Mariska

Actief sinds 18 April 2013
Verslag gelezen: 211
Totaal aantal bezoekers 10157

Voorgaande reizen:

02 December 2014 - 02 Mei 2015

Stage Oostenrijk

18 April 2013 - 29 Augustus 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: